DOPRAVA A PLATBA

ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou je kupní smlouva uzavřena okamžikem elektronickým potvrzením objednávky zákazníkem, na jehož základě obdrží potvrzení o přijetí dodavatelem. V tomto případě má zákazník právo, dle zákona o ochraně spotřebitele, odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů. Vrátit je možné pouze zboží nepoškozené, nepoužité, kompletní a zabalené v původním balení. 

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 2-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Pokud by byl dodavatel nucen tuto dobu prodloužit, bude vás o tom informovat. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

 

Způsob dopravy

Zboží zasíláme Českou poštou a pokud Vás nezastihne na adrese zanechá Vám výzvu k vyzvednutí balíku na poště, kde budete mít zásilku 14 dní připravenou k vyzvednutí nebo si můžete telefonicky domluvit s příslušnou poštou dodání balíku na určitý den. Využijete-li služeb jiného přepravce, zboží Vám bude dopraveno až domů. V případě pomůcek jako je elektrický vozík, polohovací lůžko a pojízdný zvedák zajišťuje dopravu a montáž přímo dodavatel.

 

Způsob uhrazení ceny za zboží

Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele nebo dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím České pošty, nebo prostřednictvím jiného přepravce. Pokud má zákazník potvrzený poukaz, je potřeba ho nejprve zaslat na adresu Zdravotnické potřeby Florence, Křejpského 1752/2, 149 00 Praha 4 - Chodov (dále jen adresa provozovny).

Instalace pomůcek a montáž nejsou součástí kupní smlouvy a dodavatel ji zajišťuje pouze u vybraných pomůcek, a to zdarma.

 

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodácího listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal. Zkontrolujte zda zásilka obsahuje daňový doklad a návod k použití výrobku.

 

OSOBNÍ ODBĚR

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží. Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení